söndag 9 mars 2014

Om att skylta


Idag har våren varit här och hälsat på med många plusgrader, fågelkvitter i träden och middag i uterummet för första gången i år - I love it! :)

Den gamla gatuskylten kommer från utrensningen hos mamma och pappa av saker-som-faktiskt-kan-vara-bra-att-ha-någon-gång. Just den här gatuskylten är inte vilken gatuskylt som helst för mig, det var på den här gatan min pappa växte upp, S:t Pauligatan. Vackert namn på en gata, eller hur?

För er som älskar loppis och återvinning i största allmänhet vill jag tipsa om en fantastisk grupp/sida på facebook som jag hittade idag - Återbruka mera! Gick med idag och har varit fast sedan dess. Man kan dela med sig av sina egna återvinningstips eller bli inspirerad av alla fantastiska idéer som verkar spruta ut från alla medlemmar. Gå med, vetja! ;)



Nu håller vi tummarna för att vårvärmen stannar kvar och att det där pratet om snöoväder senare i veckan bara är löst prat! ;)

Kram
post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...